Chia puding

Chia puding

Da li volite chia puding?

Iz iskustva nekako znam da kod izbora i konzumacije chia sjemenki ne postoji sredina ili ih volite ili ne.  Za one koji su spremni probati nudim vam nekoliko ideja za pripremu brzog i jednostavnog pudinga. Ova vrsta “pudinga” je bez laktoze i škrobova koji se u našem organizmu metabolišu kao šećeri. Cjeloviti i sezonski sastojci svima lako dostupni.
Chia sjemenke sadrže velike količine vlakana i omega-3 masnih kiselina. Obilje visokokvalitetnih proteina te nekoliko esencijalnih minerala i antioksidansa.
Ove sjemenke su vrlo svestrane. Mogu se namočiti i dodati u kašu, napraviti puding i koristiti u pecivu.  Ili, jednostavno posipati po salatama ili jogurtu. Zbog svoje sposobnosti upijanja tekućine i stvaranja gela, mogu se koristiti i za zgušnjavanje umaka ili kao zamjena za jaja.
Jedinstvena karakteristika chia sjemenki je visok sadržaj omega-3 masnih kiselina. Zapravo, chia sjemenke su najpoznatiji biljni izvor omega-3 masnih kiselina-čak i bolje od lanenog sjemena.

Međutim, omega-3 masne kiseline u chia sjemenkama nisu ni približno tako snažne kao one u ribi ili ribljem ulju (EPA i DHA).
ALA koja se nalazi u chia sjemenkama mora se pretvoriti u aktivne oblike (EPA i DHA) prije nego što je vaše tijelo može upotrijebiti. Nažalost, ovaj proces je često neefikasan. Međutim, to nije razlog da ih ne pokušate probati i uvrstiti u svoju ishranu.

 

Chia puding Chia puding

 

Recept za chia puding

2 velike kašike chia sjemenki
½ šolje biljnog napitka od badema, zobi, lješnjaka…
Zaslađivač po želji. Med ili agava.

U principu zaslađivač izbjegavam stavljati u mješavinu chia sjemenki stavim ga po potrebi sa voćem. Sve sastojke pomješati i ostaviti minimalno sat vremena u frižideru ili preko noći. Dodati voće po želji i ono koje je u sezoni.

Napravite različite kombinacije chia pudinga. 

  • Jagode i menta. Jagode i vanilija.
  • Maline i ekstrakt gorkih badema. Maline i vanilija.
  • Mousse od pečenih šljiva sa malo cimeta+bademi.
  • Pečene jabuke sa cimetom i orasima.
  • Banana sa vanilijom i tostranim lješnjacima ili maslacem od lješnjaka.

 

 

Chia puding

 

Dodajte i orašaste plodove za dodatnu dozu zdravih masnoća, proteina i vlakana. Ali, i za hrskavu teksturu nasuprot svilenkastoj teksturi chia pudinga. Stavite u teglice i imate super brzi obrok ili užinu.

Share on facebook
Share on pinterest
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Wholistic

Ja sam Aida,

Moje najveće i najdraže uloge u mom životu su uloge majke i supruge. Zatim, ja sam wellpreneur*, certifikovani Integrative Nutrition Health Coach.

Kategorije
Da li želiš povratiti energiju?

Preuzmi besplatan Dnevnik ishrane i započni sa promjenom već danas.

Email adrese se ne ustupaju trećim licima ni pod kojim uslovima.

Više energije, manje stresa

Zvuči kao čarobna formula?

Prijavi se na newsletter kako bi svakog ponedjeljka dobila email sa savjetima i materijalima koji će te potaknuti na promjenu.

Email adrese se ne ustupaju trećim licima ni pod kojim uslovima.

Ovaj sajt koristi kolačiće (cookies). Nastavkom korišćenja sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.

Više energije, manje stresa

Zvuči kao čarobna formula?

Prijavi se na newsletter kako bi svakog ponedjeljka dobila email sa savjetima i materijalima koji će te potaknuti na promjenu.

Email adrese se ne ustupaju trećim licima ni pod kojim uslovima.

Pošaljite upit za radionicu u vašoj kompaniji

Podaci se ne ustupaju trećim licima ni pod kojim uslovima.

Zakaži besplatnu uvodnu konsultaciju

Lični podaci se ne ustupaju trećim licima ni pod kojim uslovima.