Dosta vam je zobene kaše za doručak?

Način života kojim većina nas živi nameće brza i jednostavna rješanja. Iskreno, nikada nisam bila osoba koja je imala naviku da jede puno povrća i voća. Naravno, ta navika se promjenila. Smoothie je jedan od načina da ujutro smiksam sastojke po želji i spremim ukusan, brz i zdrav doručak kombinacijom zdravih masti, ugljikohidrata, proteina i vlakana. Pravilnom kombinacijom nutrijenata nema neželjenih skokova šećera u krvi, a unesem sve što mi je potrebno. Jer, dvoje djece, posao i mnoštvo drugih svakodnevnih obaveza kao i svima ostavljalo mi je malo vremena za mene pa sam kao i većina nekad pribjegavala pecivima iz pekare. Jutarnji doručak je za mene postao vid samonjege.

Zapamtite kada je organizam gladan on ne mora nužno tražiti kalorije nego nutrijente. Minerale, vitamine, fitohemikalije.

SAVJETI:

  • Neka voće bude sastavni dio ovog rituala ali pokušajte ga koristiti kao zaslađivač. Kod mene u ovom slučaju to su jagode.To može biti jabuka, mandarine, narandže, maline…
  • Ubacite što više zelenog, dobar način za dodatnu dozu nutrijenata. Recimo folata ili magnezija u zavisnosti šta je Vaš izbor.
  • Eksperimentišite sa kombinacijama koje Vama odgovaraju, dodajte začine cimet, vaniliju, đumbir, mentu kako bi stvarali slojeve okusa i izbjegli “bljutavi” okus.
  • I da, žvakat! Bitno je žvakati pa čak i smoothie. Ponekad kada vidim da će me brzina omesti u svjesnom žvakanju ubacim nekoliko zrna sirovog kakaa ili orašastih plodova kako bih se natjerala da žvaćem.

SMOOTHIE BOWL

  • jedna šolja jagoda
  • ¼ šolje namočenih indijskih oraha
  • 2 kašike zobi
  • 1 kašika kosovog ulja
  • mrvica vanilije
  • nekoliko listova svježe mente
  • 2-3 šolje vode
  • Proteinski prah po želji (čitajte deklaracije ja preferiram biljne rižin, tikve  ili konoplje ili Vital proteins koje kupujem putem i-herba)

Primjetili ste da nisam stavljala nikakvo mlijeko. Zob i indijski orasi su zamjenili mlijeko.

Sve sastojke staviti u blender i miksati nekoliko sekundi. Kada je smoothie gotov stavite ga u zdjelu i pospite sjemenkama lana, zrnima kaka, listićima kokosa, chia sjemenkama, tostirane zobi, freeze dry jagode  tzv. čips od jagoda (možete ih pronaći na odjelu dječije hrane u dm-prodavnicama na Instagramu sam malo više pisala o njemu. Pronađite post  sa slikom crvenog srca.)
Ubacite nešto što volite i što vas može natjerati da žvačete. Dakle, za sve one koji ne vole zobene kaše ovo može biti nova ideja za probati.

Smoothie bowl je super rješenje pogotovo ljeti.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Wholistic

Ja sam Aida,

Moje najveće i najdraže uloge u mom životu su uloge majke i supruge. Zatim, ja sam wellpreneur*, certifikovani Integrative Nutrition Health Coach.

Kategorije
Da li želiš povratiti energiju?

Preuzmi besplatan Dnevnik ishrane i započni sa promjenom već danas.

Email adrese se ne ustupaju trećim licima ni pod kojim uslovima.

Više energije, manje stresa

Zvuči kao čarobna formula?

Prijavi se na newsletter kako bi svakog ponedjeljka dobila email sa savjetima i materijalima koji će te potaknuti na promjenu.

Email adrese se ne ustupaju trećim licima ni pod kojim uslovima.

Ovaj sajt koristi kolačiće (cookies). Nastavkom korišćenja sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.

Više energije, manje stresa

Zvuči kao čarobna formula?

Prijavi se na newsletter kako bi svakog ponedjeljka dobila email sa savjetima i materijalima koji će te potaknuti na promjenu.

Email adrese se ne ustupaju trećim licima ni pod kojim uslovima.

Pošaljite upit za radionicu u vašoj kompaniji

Podaci se ne ustupaju trećim licima ni pod kojim uslovima.

Zakaži besplatnu uvodnu konsultaciju

Lični podaci se ne ustupaju trećim licima ni pod kojim uslovima.